Badbebis

Hej fina vänner!
Hur har ni det? Idag tidigt i morse så kom Åsa och Sara hit på frukost. Vi hade en hel del snack att gå igenom eftersom vi är såna jäkla skvallertanter hihi. Så vi satt här hela förmiddagen och bara tog det lugnt. Vi gjorde lite avtryck av Antons händer och fötter och jisses vilket pill det var! Först skulle vi göra någon deg och sedan hälla i gips och låta det stelna. Så jag har nu stått ikväll och försökt skära till dom så att dom kommer ner i ramen, vilket var ÄNNU pilligare. Men det blir nog helt okej! Nu har vi i alla fall hans avtryck hihi. Så mysigt!
 
På eftermiddagen så åkte jag, Anton och pappa hem till mamma för att hälsa på lite. Medan pappa umgicks med min lillebror så gick jag och mamma hem till Madde och tittade på hennes små valpar! Alltså shih-tzu valpar kan vara något av det sötaste i hela världen! Godegud. Jag blir alldeles stirrig bara jag tänker på det haha. Jag ville packa ner alla och ta med dom hem ♥
 
 
Anton fick sig ett litet bad innan vi åkte iväg till hans mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback