På gymmet igår

Godmorgon vänner!
Igår förmiddag var jag och Åsa på gymmet. GYMMET, JAG! Fattar ni eller? Första gången sedan jag var gravid. Dessutom körde jag lite intervaller på bandet för att börja få upp konditionen igen. Jag gick snabbt i fem minuter och sprang sedan tre minuter och höll på så i en halvtimme. Helt okej start!
 
Mer då? Jo medan jag var på gymmet så var Elisabeth ute och tog en timmes promenad med Anton. Han sov så gott hela tiden hihi. Det är så skönt att Anton klarar av att vara med andra än mig och Robin. 
Eftersom Anton börjat vakna vid 3-4 tiden flera nätter i rad nu så testade vi att ge Anton några skedar gröt i samband med ersättningen. & han sov bannemej till halv sex! Så gröt kommer det bli om kvällarna hädanefter ♡
 

Det här hittade jag och Robin när vi skulle lägga oss igårkväll hihi, mina gullgrisar ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback