Trött och utplånad.

Hej fina ni! 
Jag är död. Helt slut. Trött och utplånad. Vet ni varför? Jo idag har jag och Anton varit hemma hos hans två kusiner. En elvaåring och en tvååring. Ha! Fullt ös medvetslös HELA dagen. My tog beslag på Anton i princip hela dagen, medan Neah tog beslag på mig! Mina gullungar. Dom är verkligen mitt allt här i livet, jag är så lyckligt lottad som får ha my, Neah och Anton i mitt liv (även om det tar på krafterna ibland hihi).
 
Vi åkte för övrigt kollektivt hem till min syster idag och Anton var så duktig! Tåg och spårvagn. Det var så spännande att han somnade! Med andra ord, inte spännande alls.
 
Så nu ligger jag utslagen i sängen och skall läsa lite. Om jag ens kommer igenom en mening haha. Hoppas hoppas att Anton vill sova hela natten nu och är lika trött som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback