Trettionde september 2014

Hej fina ni!
Idag har det varit fullt ös medvetslös. Anton har börjat sova bra igen! Tack och lov, jag trodde faktiskt inte att jag skulle klara fler nätter utan sömn. Dagen började inte som jag hade velat! Klockan tio skulle jag vara med Anton på Kungsbacka bibliotek med mammagruppen och när jag skulle på bussen (som jag för en gångs skull valde att ta) så knör sig en dam med sin dubbelvagn före och jag får inte plats. Bussföraren ber om ursäkt och ja, det är ju inte hans fel att bussarna har så lite plats för barnvagnar.
 
Robin fick köra mig och efter att ha träffat alla fina bebisar igen så åkte jag in till Göteborg och hälsade på på jobbet hihi. Alla blev så glada (av dom jag kände igen haha). Anton kräktes på sina tanter och var allmänt nöjd. Nu är vi på väg hem för att ta det lite lugnt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback