Viktväktarna

Hej fina ni!
Tusen tack igen för alla gratulationer. Nu ska ni få höra! Från och med idag och så är jag en Viktväktarna tjej! Jag menar, jag har verkligen testat det mesta så varför inte detta? Jag känner flera personer som är så himla nöjda med Viktväktarna online. Så nu är det min tur. Jag och Åsa kör stenhårt på detta just nu, all in! Nu jäklar liksom.
 
Idag har vi inte gjort så jättemycket. Jag orkade inte gå på babysimmet idag med Anton så vi har varit hemma och fixat lite. Hängt upp tavlor, möblerat om i Antons rum och fixat och donat. Helt okej! ♡
 


 

Kommentarer
» Carolina

Heja heja - hur känns det nu denna första dag? Kram

Svar: Det känns jättebra! Jag äter regelbundet och mindre måltider precis som när jag gick hos min hälsocoach! Så detta känns jättebra :) svårt att komma upp i alla points bara!! Känns som jag äter hela tiden!
Emma Johansson

2015-04-15 // 15:52:25
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback