Skönsång från Anton och Robin

Hej fina ni!
Dagen började redan klockan fem i morse med skönsång från Robin och Anton. Jag fick min efterlängtade väska och ett kuvert fyllt med trisslotter! 

Jag har dessutom haft en superdag på jobbet tillsammans med Sara, Åsa och Catharina! Det började med att jag fick min favorit Loka och en apelsinkrokantchoklad av mina bästisar och sedan fick jag även världens finaste palett med ögonskuggor ifrån Sara! Jag höll på att svimma. 
 
Efter jobbet blev det pizza här hemma med familjen, pappa och Elisabeth, Elisabeths mamma & Lisette. Fick även en SUPERFIN uggla av Birgit och två nya tallrikar till min matservis hihi. Tusen tack för alla gratulationer idag, jag är helt överväldigad! ♡
 

 

Kommentarer
» Carolina

Låter som en kanondag - grattis igen <3 KRAM

Svar: Tack snälla fina du! Stor kram <3
Emma Johansson

2015-04-15 // 14:17:29
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback