Dagmamma

Hej alla godingar!
Vid halv tio i morse så befann jag och Robin oss utanför Antons dagmammas hus. Det var så himla spännande! Harregud. Det pirrade nästan sönder i min mage. Tänk om vi inte gillar henne? Tänk om det inte går bra? Tänk om hon och Anton inte klickar? Ja. Det finns ju en hel del saker att fundera på. Men, det gick hur bra som helst! Dagmamman var helt fantastisk och det kändes som att vi klickade hur bra som helst allihopa. Anton var helnöjd över att få vara i lekrummet och de andra barnen tyckte att han var ursöt! (nu var det bara flickor där). Men det kändes otroligt bra när vi åkte därifrån. Jag nästan längtar till i augusti när Anton får börja, tänk vad kul han kommer att ha. Det kommer att vara max 6 barn i hans grupp, antagligen mindre. Jag är så nöjd!
 
Efter besöket åkte vi hem till Antons farmor som är ledig idag. Vi åt lite lunch och sedan åkte jag direkt till jobbet. Nu sitter jag här och har ätit en banan. Det ringer på som vanligt, varken Sara eller Åsa jobbar så jag känner lonely som fanken haha. Nä skämt å sido, men det blir ju inte lika mycket prat som när dom är med mig. Men nu blir det mer jobb, ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback