Tacosallad

Hej fina ni!
Det är så himla svårt att sova ut nu för tiden. Jag menar, även om jag ligger kvar i sängen så går ju Robin upp med Anton. Anton pratar nu för tiden med vääääldigt stora bokstäver och ropar "MAMMMMMMAA MAAAAMMMAAA" om och om igen haha. Så jag gick upp redan strax innan nio och då hade Robin precis lagt lilleman för lite vila. Typiskt!
 
Efter en lugn morgon så åkte jag, Robin och Anton ner till kungsmässan och åt lite lunch tillsammans. Själv valde jag en supergod texmexsallad! Tänk lite tacofärs med en hel dröse sallad till! Gottgottgott. Vi hann även gå in på Lindex för att köpa lite nya strumpor till Anton. Jagmenar, helt plötsligt så inser man att sockarna är för små och så har man ingenting som han kan använda. Jag blir lika förvånad varje gång! Övriga kläder förebygger man ju lite och köper större storlekar i mellanåt. Men tydligen inte med strumpor! Haha. 
 
Nu sitter jag i vilket fall som helst på jobbet och här blir jag kvar ända till elva ikväll. Puh! Men i helgen är jag ledig och imorgon skall vi hem till mamma och äta lite middag eftersom hon fyllt år. Så himla mysigt! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback