Färgat utväxten

Godkväll kära ni!
Har ni haft en bra helg? Min har varit helt okej. Men ibland önskar jag att jag inte behövde göra någonting haha. Det är som Sara säger "ni är alltid på kalas" & ja. Det är verkligen så! Alltid ska vi iväg någonstans på kalas eller firande av något slag hihi. Trevligt som tusan men ibland känner man hur tröttheten smyger på. Men vad sjutton, nittio dagar och sedan går jag på fem veckor ledigt!
 
Eftersom Anton bråkat så inatt så har jag gått runt som en zombie hela dagen. Det blev en handlingsrunda med avstämning och hela köret, så det tog sin lilla tid. Men jag fick köpt lite blommor åtminstone! Så nu är fönstren i köket fyllda med färg. Så fint! Dessutom hann jag med nu att färga min utväxt. Puh! Det var på tiden. Det såg riktigt hemskt ut där ett tag, men nu är det räddat!
 
Men nu ska jag bara vänta på att min fitbit ska ladda klart och sen är jag redo för en ny jobbdag imorgon! Godnatt alla.
 

Bild: www.triiixi.blogg.se (Antons gudmor) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback