Valborgsmiddag

God dag kära läsare!
Jag har precis druckit upp min mango, ananas och banan smoothie samt ätit upp min rågbrödsskiva med skinka. Perfekt lunch idag! & vet ni vad? Jag har redan hunnit med gymmet tillsammans med Sara. Vi var där strax efter elva redan så då fick det bli ett härligt konditionspass! Men hjälp vad jobbigt det var idag. Men jag tog mig igenom det! Heja heja.
 
Nu skall jag strax hoppa in i duschen och sedan skall jag, Robin och Anton hem till Antons farmor och farfar för lite Valborgsmiddag. Känns helt okej! Anton är redan med sin farmor och busar. Hon kom hit i morse och åt frukost tillsammans med oss. Men nu blir det dusch. Ha en fin Valborg och sista dag i april ♡
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback