Första inskolningsdagen imorgon

Hej fina ni!
Hur har ni det? Här har det varit lite halvdant väder hela dagen och nu under eftermiddagen så började det regna och åska! Det behövdes kan jag säga haha.
 
Imorgon är Antons första inskolningsdag hos dagmamman. Vi skall vara där klockan nio och vara där i ca 1,5 timme. Jag känner på mig att det kommer gå galant, men man vet ju faktiskt aldrig. Anton kanske förvånar oss alla genom att bli hysterisk! Vad vet vi liksom. Den lilla godbiten har ju växt så otroligt nu under sommaren och fått helt nya idéer för sig. Jag är så himla uppspelt! Det ska bli så roligt att se hur han reagerar imorgon. Lilla hjärtegrynet! Håll tummarna för oss!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback