Avatar

Hej fina ni!
Som ni kanske förstått så har jag haft ett ganska långt uppehåll med Viktväktarna. Det började strax innan sommaren när min panikångest blev katastrofdålig igen och jag orkade helt enkelt inte fokusera på att äta bra. Så jag har ju självklart gått upp allt igen och ökat midjemåttet.
 
I måndags så började jag däremot stenhårt igen och idag hade jag vägdag. Efter bara fem dagar har jag gått ner 2 kilo och minskat 3 cm runt midjan. Helt okej! Så nu är jag igång igen och det känns helt fantastiskt. 
 

Jag hittade en sida där man kunde göra en avatar av sig själv med sin nuvarande vikt och målvikt. SER JAG VERKLIGEN UT SÅDÄR? Jag vet att man får en skev bild av sig själv när man är överviktig men vad tusan! Är jag verkligen SÅ STOR? Jisses. Det måste verkligen bli ändring på mig själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback