Ont i munnen

Hej fina ni!
Vilken dag. Eller snarare vilken natt! Lilleman har haft såååå ont i munnen. Vid fem i morse fick jag ge honom lite tandis-kräm för att lindra smärtan och när jag känner i munnen på honom så märker jag att en av "huggtänderna" har kommit fram och att han har en superbula mitt på underkäken. Så antagligen är en kindtand på väg. Så det är ju inte så konstigt att han haft ont i höger öra! Lilla hjärtat.
 
Anton somnade i vilket fall om och vi vaknade inte förrän halv tio! Jag rusade ner till hundarna kan jag tala om, stackarna. Dom fick en utgång och frukost och sedan kom Antons farmor och faster och kidnappade honom. Så jag och Robin har hunnit handla och fixa hela dagen. Tvättat har jag med gjort! Så nu har jag legat här nere hos hundarna och tittat på tv i några timmar hihi. Helt okej! 
Imorgon kommer min älsklingsåsa hit och myser lite ♡
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback