Packat hela dagen

Alltså det är helt sanslöst. Tjugo över tre inatt så går bilen upp mot Landvetter och tjugo över sex går flyget mot Kreta! Alltså fattar ni eller? Jag fattar verkligen ingenting. Det pirrar i hela magen och jag är livrädd och förväntansfull på samma gång. Räck upp en hand om ni inte gillar att flyga? För det gör inte jag. & nu har jag inte bara min älskade fästman med mig utan även mitt barn. Hua. Men vi kommer ha det helt fantastiskt!
 
Så idag har vi helt enkelt packat hela dagen, och som ni förstår så lär ju uppdateringen bli ganska låg här under dagarna vi är borta. Men nu mina vänner ska jag försöka sova för nu är det inte många timmar kvar tills klockan ringer igen hihi. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback