Blir galen

Jag tror jag blir galen. Nu har det gått 7 dagar exakt utan någon röst och den verkar fan inte ens vilja komma tillbaka? Jag blir nästan lite ledsen. Jag kommer aldrig få tillbaka min röst, så känns det just nu... Halsen går i omgångar med att göra ont, först känns det bättre och sedan sämre igen. Jag ger liksom upp nu.

Imorgon skall vi och ett stort gäng med nära och kära ut och äta middag och sedan bege oss till Lorensbergsteatern och titta på Galenskaparna! Kommer bli riktigt roligt. Däremot är jag lite orolig i och med att jag har fått sån löjligt jobbig hosta... Men det får lösa sig. Jag får liksom sitta tyst under hela middagen och skratta tyst under föreställningen i och med att hoppet om att rösten återkommer imorgon inte är så stor. Men jag ser verkligen fram emot att göra något!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback