En riktigt jobbig dag

Hej vänner!
Jag är verkligen helt slut. Jag känner mig förstörd. Blev jag påkörd i morse av typ en traktor eller något? För så trött är jag. Den här förkylningen är bannemej inte att leka med! Det var längesen jag var riktigt såhär dålig. Som tur är så är jag ju ledig nu i helgen och kan vila upp mig, men tusan alltså! Jag har trots allt tre timmar kvar på detta arbetspasset och sedan skall jag lyckas ta mig hem med utan att blåsa bort. 
 
Såååååå för att lindra mitt mående så har jag köpt en liten Zoo-påse, en Djungelvrål-påse och en Brio original frukt påse hihi. DET ÄR SÅ HIMLA GOTT. Synd bara att jag har så ont i halsen haha. Jaja nog med klag! Snart är det ledighet som gäller och den 23:e december går jag på långledigt över jul och nyår! Längtar.
 
christmas, credit card, and gifts-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback