Första jobbdagen

Första jobbdagen efter min ruggiga förkylning är nu över! Jag började klockan ett och slutade tio, så nu sitter jag i mitt kök här hemma och dricker upp resten utav min Yoggi yalla! Magen kurrade när jag kom fram till Centralstationen och nu har dom börjat sälja laktosfri på Pressbyrån där. Perfekt! 

Smart som jag är så har jag börjat kolla på Medium i lagens namn, The dead files som den heter på engelska. Jag dör lite varje gång jag ser den och såklart tittade jag på tåget hem. Tänkte inte riktigt på att jag skulle gå själv över en dimmig åker sent på kvällen.... Fegis som jag är. Men hem kom jag efter att ha småjoggat haha! Så nu blir det att sova. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback