Inte halsfluss åtminstone

Ja jag har inte halsfluss i alla fall! På ett sätt känns det bra men på ett sätt hade det kanske varit bättre för då hade jag fått penicillin och blivit frisk, men nu ska kroppen läka av sig sjäääälv woho. Jag får nog ge upp tanken på att någonsin få tillbaka min röst. 

Jag ringde och pratade med mitt befäl förut, han blev lite ställd. "Eh, Emma du låter lite sjuk" haha! Knappt att han hörde vad jag sa, men budskapet kom fram i alla fall, jag är sjukskriven till den 15:e i hopp om att få rösten åter.

Vet ni vad? Igår beställde jag hem årets julkort! Så himla kul. Dom blev verkligen så söta! Låt dom komma snabbt nu hihi.


Minns ni förra årets julkort? Min lilla bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback