Min näsa är trasig

Som min lilla neahbus hade sagt. Min näsa är rejält trasig alltså! Jag får stoppa in en näsduk i ena näsborren hela tiden för att den bara rinner och rinner. Men ändå är jag så täppt att jag inte kan fräsa ut någonting haha. Alltså jag blir så himla trött! Hostan har nu blivit värre än innan men det brukar betyda att jag går åt rätt håll med förkylningen, rösten är fortfarande borta mestadels och allmäntillståndet är inte helt toppen alltså. Men vi hoppas på bättre dagar...

Anton hostar fortfarande extremt mycket men är mycket piggare idag! Han kör verkligen slut på sina föräldrar idag, vi hänger liksom inte med i tempot alls. & han gör precis allt för att vi ska bli irriterade på honom haha. Uuuuuuusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback