Tre dagar arbetsdagar kvar

Hej vänner!
Jag somnade som en stock igår. Eller, först bråkade jag lite med Sven som var på granen igen, men SEDAN somnade jag som en stock. Harregud vad trött jag var. Första jobbdagen efter lång sjukdom liksom, då är man inte pigg alls. 
 
Nu sitter jag här på jobbet igen, men idag tillsammans med Sara! Woho. Då kanske dagen går åtminstone liiiite snabbare än vad den brukar göra. Ikväll slutar vi klockan åtta och imorgon börjar vi redan igen vid halv åtta, puh. Snacka om att det kommer bli lite sömn inatt. Men som tur är så har vi bara ett sjutimmars pass imorgon och sedan är det julbord på kvällen med jobbet! Superkul! Vem älskar inte julbord liksom? 
 
Det enda som känns lite tråkigt nu är att jag inte har träffat Anton sedan i måndags. I och med att jag har jobbat sent och han har varit hos Elain så har jag inte träffat honom på en evighet! Det känns verkligen i mammahjärtat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback