Bokat en resa till Grekland

Godkväll fina ni!
Som ni kanske märker så är det inte lika mycket verkstad här när jag är hemma och är ledig. Jag passar på att vara med Anton och att hjälpa till både här uppe och nere hos pappa så mycket jag kan. Så dagen har spenderats med att hjälpa dom att tvätta, montera ner (läs Robin har monterat ner) en stor garderob som vi ska ha upp och bara myst. 
Vid sju så åt vi goding middag tillsammans och lite efterrätt och nu äntligen så är det dags att sova. 
 
Vet ni vad mer? Jag är så lycklig så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag och Robin bokade en resa idag till Grekland i augusti, samma hotell som senast vi var där. Mitt absoluta favoritland och hotell! Allt detta med hjälp av pappa och Elisabeth! Ni är helt underbara ♡
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback