Ska jag bli sjuk nu med?

Förlåt för låg uppdatering. Det är bara så jävla tragiskt. Jag fattar inte! Är det inte nackspärr så är det tamejfan något annat! Igårmorse så vaknade jag upp med halsont. Jag tänkte inte mer på det utan trodde att det skulle försvinna under dagen. Nejdå. Det höll i sig så det blev ingen träning efter jobbet som det egentligen var planerat.
 
Jag sover oroligt hela natten på grund av värken i halsen och när jag väl går upp så har jag vansinnigt ont. Jag kan inte svälja, knappt prata och allt gör bara ont. Jag är svullen om halsen och inget hjälper. Det känns riktigt surt!
Så istället för att träffa min gamla klass så har jag spenderat kvällen här hemma med pappa och lite bekanta! Är helt slut efter bara en middag. Suck! När är det min tur att vara frisk?
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback