Gymmet igår

Godmorgon vänner! Hur är läget?
Idag är jag så saaaatans jättetrött. För första gången på en evighet, så har Anton sovit hela natten utan att vakna en enda gång. Inte för att jag behöver gå upp, men jag vaknar ju alltid när Robin går upp. Men i natt när jag för en gångs skull har fått sova, då är jag ännu tröttare än vanligt! Haha. Typiskt. Tur att jag bara jobbar till 15:30 idag!
 
Igår var jag och Sara på gymmet. Vi körde kondition, armar och rygg. & det känns i mina armar idag kan jag be att få tala om! Jisses vad dåliga muskler jag har i armarna haha. Men det får vi jobba på nu! Idag blir det ingen träning men imorgon innan jobbet är det dags igen.
 
Idag fyller för övrigt min svägerska år! Stort grattis på födelsedagen fina du, hoppas din dag blir alldeles fantastisk. Tyvärr kan jag inte vara med och fira henne eftersom jag jobbar hela helgen. Men det får bli en annan dag helt enkelt. Så ha en fin dag nu alla ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback