Galen nackspärr igår

Hej fina! Hur mår ni?
Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Min nackspärr var helt galen igår! Jag kunde knappt röra mig över huvud taget. På hela dagen och kvällen. Robin fick hjälpa mig när jag skulle lägga mig i sängen och sova, jag kunde inte lägga mig ner alls. Så han fick stoppa om mig och när jag vaknade i morse så kändes det pyttelite bättre än innan. Men det har varit väldigt segt idag med. Jag har verkligen sjukt ont! Men förhoppningsvis så är det bättre imorgon.
 
Vad mer? Inte så mycket faktiskt. Jag försöker pussas med Anton så mycket jag kan när nacken tillåter. Vi hade snöstorm här förut och strömmen gick under eftermiddagen. Men nu är allt som det skall vara och snart kommer pappa hem med nyköpt pizza till oss alla. Helt perfekt! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback