Så himla sjuk

Hej vänner. Jag känner mig döende. Glöm allt jag skrev om att jag kände mig lite bättre. 
Under dagen  blev jag alldeles snurrig och jag började hosta mer och mer för varje timme som gick. Inatt har jag knappt sovit alls. När klockan var tolv slutade jag försöka. Jag väckte Robin och Anton om och om igen, så jag gick in i gästrummet och städade i ordning det (såg ut som fan med sängen full av skit) och sedan lade jag mig där och hostade istället. Jag sov verkligen inte mycket där heller, men jag väckte åtminstone inte dom andra.
 
Så idag skulle jag egentligen gått med Idah på My dog, jag skulle innan det åkt och bokat mitt schema på jobbet men inget av detta blev av. Jag åkte däremot upp en snabbis till vårdcentralen som har drop in, men där var det så mycket folk att jag vände på direkten och åkte hem igen. Så istället har jag gått runt här hemma och stillsamt plockat undan julen. Med långa pauser i mellanåt såklart. Strax skall jag äta lite lunch, fortsätta att hosta ut mina inälvor och sedan ta en lur med Anton. Ha en fin dag allesammans ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback