På tvären

Hej vänner!
Hur har ni det? Själv har jag en galen huvudvärk. Jag har sovit så himla dåligt. Igår slutade det med att jag tog med mig Anton och la oss i gästrummet. & med en liten man som lägger sig på tvären i en så smal säng innebär att man inte får så jättemycket plats att sova på. Typiskt! Dessutom har han inte velat sova några längre stunder idag heller, så ingen vila för denna mamman! Men det får man väl bara ta ibland.
 
Så idag har vi inte gjort mycket. Vi var nere en stund hos Antons morfar och myste. Sedan åkte dom iväg till min farmor men vi valde att stanna hemma. Nu skall Anton strax äta lite mat och sedan blir det att aktivera honom lite. Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback