Uppe klockan sju

Godmorgon vänner!
Idag ville Anton göra morgon redan klockan sju. Jäkla unge! Men det är väl lika bra att försöka vänja sig, nu är det ju faktiskt bara två veckor kvar innan jag börjar jobba på heltid igen. Så lika bra att gå upp i tid! Faktiskt så skall Antons farmor komma och hämta honom idag så att jag kan röja här hemma. Det ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig. Snälla Elisabeth skall dessutom hjälpa mig! Det tar nog inte överdrivet lång tid, för jag vill gärna röja nere hos dom också haha. Så det löser vi!
 
Fram tills dess så blir det lite frukost och så får Anton leka av sig lite så att han blir lagom trött till Elain kommer hit. Vad skall ni göra idag? ♥
 
 
Harregud vilka fina kläder! GEMIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback