Promenad i kylan

Hej alla!
Vilket fantastiskt väder det är ute idag! Jag och Anton har precis varit ute och tagit oss en välbehövlig promenad. Solen värmer och det är alldeles vindstilla, helt perfekt! Anton sov som en stock hela vägen hihi. Precis vad han behövde.
Idag skulle jag egentligen följt med Lotta till Tessie för att hon skulle göra naglarna, men Tessie är tyvärr sjuk. Hon ringde mig och lät inte alls fräsch, stackarn. Så naglarna får bli gjorda en annan dag helt enkelt! What to do liksom? Inte så mycket. Igår var vi för övrigt hemma hos Antons gammelfarmor för att fira hennes födelsedag. Det blev hjortstek med potatis och någon rödvinssås! Alltså hur gott som helst. Så trots att vi kom hem lite sent igår så är Anton pigg som en mört!
 
Vet ni vad? Idag är det för övrigt bara EN vecka kvar av min mammaledighet. Sedan tar Robin över för att vara hemma 6 månader med Anton. Det känns både kul att komma tillbaka till kollegor och jobb, men jobbigt då jag kommer få sån himla separationsångest ifrån Anton. Som tur är jobbar jag skift och är hemma lite olika dagar hela tiden. Så jag kommer ju att träffa både Anton och Robin både vardagar och helger. Men det känns ändå i mitt mammahjärta ♥
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback