Utslag på magen

Fyfanken vilken hemsk natt vi hade inatt. Anton vaknade till första gången vid nio-tio och var jätteledsen!
Jag har under några dagar uppmärksammat att han haft en plita på ena skinkan och även en på magen, dessa har därefter blivit till små sårskorpor och min första tanke var vattkoppor. Men jag tänkte inte så mycket mer på det igår, men inatt var han otroligt ledsen. Jag fick lägga oss i gästsängen där han låg tryckt mot mig på min arm. Lilla hjärtat! Så vi fick knappt 4 timmars sammanhängande sömn så idag har jag varit som en zombie.
 
Egentligen skulle jag ju åkt med Sara till tessie för att göra naglarna, men istället ringde jag BVC och fick en tid för Anton klockan elva. Dom trodde inte att det var vattkoppor, MÖJLIGTVIS svinkoppor men det såg inte ut som det helt heller. Så vi skall avvakta och se om det blir bättre eller sämre, annars får vi träffa läkaren på fredag. Så idag har vi haft en gnällig bebis. Men vi lade honom i vagnen mitt på dagen och tog en promenad i snön så han fick sova lite! Mitt mammahjärta brister verkligen när han mår så dåligt ♡
 

Vänsterbilden är ifrån igår och höger idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback