När pappa matar

Hej godingar!
Antons sömn verkar ha blivit bättre nu, han kan faktiskt sova hela nätter i sin egna säng igen. Men jag vågar inte flytta tillbaka hans säng än till sitt rum! Man blir så nervös att det bara är några "enstaka" bra dagar som han har nu. Men det märker vi! Däremot så är han jättedålig på att äta just nu istället. Han bara spottar ut maten och vill inte ens titta åt sin morgon och kvällsgröt längre! Så i morse så fick han smörgås, ett mosat ägg med smör, och yoghurt med banan och päron. 
 
Imorgon är det babysim igen! Så himla kul. Jag ser verkligen fram emot att spendera lite kvalitetstid med min lilla prins i vattnet. Han fullkomligt älskar det! Innan babysimmet så skall jag och Sara hem till Tessie och göra naglarna igen, jisses vad jag längtar! Det kommer bli så himla skönt med nya fräscha naglar ♥
 
 
Såhär ser man ut när pappa matar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback