Otroligt väder

Vilket otroligt väder det är i Göteborg idag! Det är så otroligt varmt och skönt ute, och vet ni vad? Jag sitter inne på kontoret och jobbar. Jag försöker springa ut lite ibland för att få lite sol på mig, men tusan att jag missar en sån här skön dag alltså! Typiskt. Som tur är så skall det vara bra väder under helgen också, så lite sol får jag minsann känna på. Jag hoppas verkligen att ni tar vara på dagens väder hihi.
 
Snart blir det hem, och då skall jag nog spendera resten av dagen med att vara med Anton och sedan kanske sitta lite i solen om jag hinner? Snälla låt solen gå ner sent ikväll! Haha. Vad tror ni? För min del så blir det ju jobb imorgon och på fredag med. & på fredag så går Sara på fyra veckors semester och lämnar mig kvar här för att ruttna! Men vet ni vad? Det är ju faktiskt bara 26 dagar kvar tills jag får gå på ledighet!
 

Den här bilden skickade Robin till mig förut idag ♡
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback