Ett monster

Godmorgon vänner!
Min son har förvandlats till ett monster. Av någon anledning så har han börjat vakna var och varannan natt vid elvatiden och vägrar somna om igen förrän efter klockan ett på natten. Dessutom är det bara mamma som gäller, mamma mamma mamma. Pappa funkar när inte jag är hemma, men annars då är det mamma. Så inatt var jag vaken mellan 23-01 och ville slita mitt hår när klockan ringde i morse. Som tur är så körde Robin in mig till jobbet, tack gode gud. Men idag känner jag mig helt slut! Huvudvärken är inte att leka med alltså.
 
Så idag blir det inte supermycket gjort på jobbet alltså. Jag skall försöka överleva dagen och sedan gå hem och sova så tidigt jag bara kan. För vet ni vad som händer imorgon? Jo, imorgon blir det en tripp till ULLARED. Det var riktigt längesedan jag var där nu. Jag skall titta efter en regnjacka till Anton, inget mer. Sen är det såklart himla kul att bara spana runt med! Utbudet ändras ju ganska mycket där hihi. Så nu vet ni hur min dag ser ut!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback