Jag är sjuk, igen

Vänner! Jag är sjuk. Igår vaknade jag upp och kände mig extremt täppt i näsan. Men trots detta så valde vi att några kompisar skulle komma hit och grilla och ta det lugnt! Så vi åt grillad kyckling, potatis i ugnen och vitlökssås! Mums. Så vi somnade inte förrän sent och allt medan kvällen gick så blev jag sämre och sämre.
 
Idag vaknade jag upp och kände mig helt jävla klubbad. Min hals värker, snoret tar aldrig slut och jag mår allmänt pissdåligt. Så nu efter Birgits 90 årskalas så har jag tagit en dusch och ligger och kikar på Vampire diaries innan det är dags att sova. Imorgon är det jobb och på söndag sen är det äntligen dags för semester!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback