Bila till västerås

Godkväll fina ni!
Vilken otroligt lång dag det har varit. Vi startade dagen redan halv sju, åkte till Lindome så att vi var där vid åtta och prick klockan nio så begav sig våra bilar vidare för turen upp till Västerås. Med tanke på att jag är dunderförkyld och dessutom har panikångest så valde jag att ta en åksjuketablett inför dagens resmål. Den knockade mig totalt! Fyfanken vad trött jag blev av den jäkla tabletten, men trots detta kunde jag inte somna. 
 

Vilket fall som helst så stannade vi klockan elva i Sjötorp precis intill Göta kanal. Vi åt lunch och drack kaffe, tittade runt på alla slussar och båtar som skulle igenom! Vi åkte vidare vid ett och var framme på Quality hotel när klockan var tre! Kvällen spenderades hemma hos våra goda vänner Emma och Fredrik. Det bjöds på middag och en massa godsaker. Dock var Anton så otroligt trött efter bilandet och bara en halvtimmes vila så vi fick åka tillbaka tidigt. Jag bar ut honom sovandes ifrån bilen, bar honom sovandes in på hotellet och lade honom sovandes i sin säng haha. Min stackars utslagna hjälte! Så nu ska vi sova och imorgon nalkas actionbadet här i Västerås!
 
Men först! Hotellfrukosten såklart hihi.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback