Funderingar

Hej fina ni!
Hur har ni det? Själv sitter jag på jobbet och gör nästan ingenting haha. Det ringer verkligen ingenting just nu och vi har över 60 lediga operatörer för tillfället. Vad gör man då liksom? Jo men då bloggar man lite. Om jag ändå inte har något bättre för mig så kan jag lika gärna göra lite nytta här inne. Eller vad säger ni?
 
Jag sitter och funderar lite på Grekland. Det finns en barnpool och vi kommer självfallet att vara med Anton så fort han är nära eller i poolen, men behöver han några simpuffar eller någonting? Jag kan ju vara den mest nojiga mamman i världshistorien, även om jag inte alltid visar det. Men min största rädsla är ju att Anton skulle drunkna på något sätt. Usch! Så hit me, hur har ni gjort när ni varit utomlands med en 15 månaders bebis?
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback