Sommarens planer

Hej vänner!
Vem hade kunnat tro att det är första juni idag va? Så jäkla tråkigt väder, på gränsen till regn och blåst utav bara tusan. Nej, nu får allt sommaren ta och komma! En tredjedel av mina kollegor drar på semester om bara några dagar. Så nu får allt värmen komma hit till oss. Jag vill kunna sitta ute i trädgården med Anton och bara njuta av solen, grilla och sitta ute. Jag längtar så! Själv har jag inte semester förrän om 8 veckor..... Det känns verkligen som en evighet just nu! Men fem veckor ledigt ser jag verkligen fram emot. Vi skall bland annat:
 
Besöka Västerås.
Besöka Linköping.
Besöka Stockholm.
Åka till Grekland.
Ha inskolning med Anton.
 
Jaja. Jag får drömma mig bort lite senare. Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem. Jag skall strax packa ihop mina saker och bege mig. Hem till min fina sambo och unge. Fastän Anton redan kommer ligga i sängen hihi. Ha en fin kväll alla ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback