Verkligen inte tuff

Hej vänner!
Idag är jag verkligen inte tuff. Varför ska JAG må såhär när jag inte ens drack något igår? Suck. Direkt efter att jag skrivit mitt inlägg så slutade allt i katastrof! Killarna är ute och spelar kubb, Robin kommer plötsligt inspringandes och ropar att han åker till akuten. Va i helvete? Jo en av killarna har fått en av kubbpinnarna MITT I PANNAN. Så med ett stort fint jack där så blev det akuten där han blev tejpad.
 
Jag somnar i sängen med Anton, och när jag vaknar efter två timmar så mår jag så fruktansvärt illa! Jag var säker på att jag skulle kräkas på direkten. Så efter världens sämsta resa hem så somnade jag pladask i sängen. Och idag mår jag fan inte bra. Jag mår inte illa men jag är så satans trött så det finns inte! Ögonen hänger verkligen. Så idag har vi inte gjort någonting, bara vilat och försökt underhålla Anton så gott det går. Hoppas ni hade ett bättre avslut på kvällen igår!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback