Student 2010

Hej vänner!
Idag är det en trött mamma som skriver. Fråga mig inte varför! Men antagligen är det för att jag slutade sent igår och började tidigt idag igen, dessutom fick jag springa upp mitt i natten för att balkong-grinden stod och slog i blåsten! Jisses. Det lät som att någon försökte bryta sig in i huset haha. Både jag och Robin reagerade på ljudet.
 
Så nu sitter jag på jobbet. Jag och Sara slutar 17:15 och så blir det att handla direkt när vi kommer till Hede. Eller, för min del. Jag måste storhandla och Robin skall på träning senare så han är hemma med Anton. Men så får det bli ibland! Pappa följer med mig och agerar chaufför. Snällis!
Så nu är det inte långt kvar på denna arbetsdagen. Imorgon är jag ledig och då är det studentdags! Så jag måste hinna ladda min kamera ikväll med. För den får ABSOLUT INTE glömmas. Jag är nästan lite nervös hihi.
 
Här bjuder vi på lite bilder ifrån min studentdag 2010! Det känns verkligen som igår!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback