Vad för slags naglar?

Godkväll vänner!
Har ni haft en bra onsdag? Själv har jag varit ledig idag. Runt halv elva kom Elain och Lisette hit och vid tolv var det dags för babysim med Anton. Han går numera i gruppen Grodan iställer för Krabban. Tänk att han redan har gått igenom steg 1! Helt galet. Idag var i vilket fall som helst farmor Elain med och badade. Anton var däremot inte på sitt bästa badhumör idag utan satt fastklängd på mig som aldrig förr. 
 
Mer än så har vi inte gjort idag. Det blev lite lunch här hemma och förut i eftermiddags så åt jag och Anton middag tillsammans med pappa och Elisabeth. Robin är nu på träning och är inte hemma igen förrän ikväll. Anton sover och jag kikar på Investigation Discovery på TV. Jag har även funderat lite på vad för slags naglar jag skall göra nästa gång vi åker hem till Tessie. Är lite kluven faktiskt, men jag tror att jag har hittat något?
 
 
Bild ifrån Google.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback