Ett ögonblick i livet

Hej fina ni!
Alltså förlåt för den extremt dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Eftersom jag varit ledig och Anton dessutom varit dålig så har jag spenderat all min tid med honom. Jag såg idag att inte mindre än 3 tänder kommi fram upptill nu, så det är inte konstigt att han haft ont.
 
Idag har jag däremot varit hos tessie tillsammans med Åsa och gjort naglarna! Blev helnöjd som alltid hihi. & vet ni vad? Idag fyller min syster år. Min fantastiska underbara storasyster som alltid ställer upp för mig. Min kloka, envisa och underbara söstrami ♡
 
Jag har för övrigt äntligen ordnat mig en hemsida på Facebook nu där jag publicerar alla mina foton och tar emot bokningar! Gå gärna in och kika och gilla!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback