Världens finaste vän fick somna in

Hej vänner.
Förlåt för dålig uppdatering. I förrgår fick världens absolut finaste vän och hund somna in. Jag förstod inte riktigt att det hänt samma dag som jag fick veta det. Men igår, godegud vad ledsen jag var då. Att aldrig mer få känna henne hos mig, få pussa och krama henne. Hon kom in i mitt liv när det var som mörkast och blev mitt ljus. Jag uppfostrade henne, vi gick ut mitt i natten, jag gav henne mat, jag var så trött och arg på henne i mellanåt, men allt var det värt. Tyvärr så fick du inte leva så länge som jag hade önskat. Min älskade fina Alice. Jag kan inte förstå, jag vill inte förstå. Du var allt för mig.
Du kommer föralltid att fattas mig. I all evighet ♥
 

 

Kommentarer
» Angus

ja fy alltså, tiden! pang så är den borta

Svar: Det går ju så fort!
Emma Johansson

2015-03-21 // 17:48:34
URL: http://angusfoto.blogg.se
» Lillebror

Det slog mig inte heller förens sent samma dag, och gud vad ledsen jag var..

Svar: Usch det är verkligen hemskt!
Emma Johansson

2015-03-22 // 00:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback