Fina lilla kusin Mason

Alltså kan ni förstå chocken när jag är på jobbet och helt plötsligt hör Jacuelines röst utanför rummet. Jag höll på att dö. Jodå, min kusinvitamin stod där utanför med vagn och världens finaste lilla Mason som låg däri. Alltså. Jag stalkade dom en stund kan jag säga. Han var så himla fin! & så små händer och fötter... Inte ens Anton var så liten hihi. Jag hade ju en låååångis bebis! Nä, så idag är jag lyckligare än någonsin över att äntligen fått se den fina mamman och lilla miraklet ♡
 

Titta på den lilla godbiten. & den lilla pussmunnen! Åh.
 
 

Kommentarer
» Jacueline

skäms på mig som inte ringde dig innan!! Men så roligt att du var där och ännu roligare hur du stalkade oss på min kollegas avtackning hihi ;-p

Svar: Haha det kunde inte hjälpas! Mår får stalka sin kusin när man inte träffat hennes bebis hihi. Din kollega märkte nog inget....... ;)
Emma Johansson

2015-03-27 // 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback