Uppdatering

Jag tänkte köra en liten update om min viktväktarresa som började den 15 april!
 
Nu har jag hållt igång med Viktväktarna i två veckor och jag är helnöjd än så länge! Jag vill verkligen inte vara en sån som bara pratar bra om något nytt "bara för att". Men jag är verkligen helnöjd! Viktväktarna passar mig perfekt och det har ju dessutom visat sig både på vågen och på midjemåttet. Efter två veckor har jag gått ner 3,3 kilo och minskat hela 6 cm om midjan! Helt fantastiskt! Jag lägger inte särskilt stort intresse på vikten då det är bukfettet som är det farliga. Så så länge jag minskar mitt midjemått så är jag jättenöjd och 6 cm på två veckor är jag otroligt nöjd med!
 
Min Fitbit Flex som vi fick i samband med registreringen är numera min bästa vän forever. Jag fullkomligt ÄLSKAR den. Inte nog med att den registrerar min sömn, räknar steg jag tar varje dag, och räknar ihop mina aktiviteter till pro points, så gör den mig otroligt peppad och jag känner hur mycket mer jag försöker att röra på mig. Ja, den är min värsta och bästa fiende. 
 
Så efter två veckor så ligger vikten på -3,3 kg och midjan -6 cm!
 
 
 

Kommentarer
» Carolina

Heja dig, vad duktig du är!! Om 5 dagar har jag varit med i E-T-T år! Kram

Svar: Tack finis! DU är ju jätteduktig!! Ett helt år, känns det inte helt fantastiskt?? KRAMIS
Emma Johansson

2015-05-03 // 20:02:56
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback