Tröttast i världen

Harremingud. Vilken natt, dag och kväll. Igår som jag skrev så kände jag mig helt utmattad på kvällen. Jag somnade dock inte förrän sent vid halv tolv och Anton vaknar strax efter tolv och är helt otröstlig. Lägger honom hos oss i sängen men ingenting funkar. Han har ont någonstans och kommer inte till ro. Strax efter två går vi upp och sätter oss i soffan lite och kramas innan han får välling. Först därefter somnar han om. Sedan vaknar han igen kvart över sex och ska upp. Jisses! Jag har varit mer än en zombie idag kan jag tala om. 
 
Anton har varit kinkig och gnällig hela dagen. Ingenting passar och får han inte som han vill så blir han fullständigt galen och otröstlig. Finns det något som kallas 1-årstrots? 
 
Ikväll var han riktigt trött men galltjöt återigen så fort jag lade honom i sin spjälsäng. Så jag fick somna honom i våran säng, försöka bära honom in till sig. Men tror ni det funkade? Verkligen inte. Han blev klarvaken och tjöt igen. Somnade om honom i våran säng och lät honom ligga där en stund. Sedan fick jag till slut in honom i sitt rum utan att han vaknade. Puh! Fattar ni hur trött jag är nu? Ligger redan nedbäddad i sängen och ska läsa lite. Imorgon blir första dagen efter min förkylning! Godnatt vänner.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback