BFF fyller år!

Vet ni vad det är för dag idag? Jo. Idag fyller en av mina absolut bästa vänner år! Nämligen Sara. Tänk om vi inte hade träffats för fyra år sedan, TÄNK. Då hade jag varken haft dig, Robin, Anton eller min mustasch-tatuering i mitt liv idag. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Det är du och jag forever. Elmustaschios. Tänk alla gånger vi skrattat så tårarna runnit på tåget hem från jobbet, alla gånger vi druckit alldeles för mycket tillsammans och alla gånger vi hamnat på donken mitt i natten. Jadu. Jag vet inte vad du säger wifey, men utan dig skulle jag inte klara mig en sekund. Du är halva jag, min soulmate. Jag älskar dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback