Jobbjobbjobb

Hej vänner!
Idag har jag inte gjort mer än att vara på jobbet om jag skall vara ärlig. Jag hann slänga in en tvätt i tvättmaskinen och plocka i lite disk innan jag gick. Men sedan var det dags! Så nu har jag suttit på jobbet mellan ett och nu ända fram till tio. Puh, jag är helt slut! Inte nog med att jag fortfarande är snuvig, jag är ju dessutom pollenkänslig. Så fort jag kom in på jobbet så började ögonen klia. Blääää! Vad gör man åt det liksom?
 
Vad mer? Imorgon blir det jobb igen, fast då mellan 09:30 och 18:30. Men det är helt okej det med! Jag har dessutom världens bästa kollegor som hjälper mig att byta bort mitt pass den 4:e juni då min stora lilla lillebror tar studenten! Så ja. Jag är helt nöjd fastän jag är trött som sjutton. Men nu blir det lite lite mer jobb innan jag slutar. Godnatt kära vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback