Avtackning på jobbet

Godkväll kära ni!
Förlåt för den sämsta uppdateringen någonsin. Men det har varit en hektisk helg och början på veckan. Anton börjar gå mot bättringsvägen vad det gäller förkylningen, Robin föremål. Han har blivit helt galet förkyld nu. Så det har gått från mig till Anton och nu stackars hjärtat! Usch. 
 
Igår var det löning och alla räkningar betalades. Hua, jag tror vi betalade 6000 kronor för bara räkningar och sen lite mer för övriga skulder. Så nu är vi fattiga en månad till hihi. Nä skämt å sido! Men det känns verkligen som att alla pengar bara säger poff efter räkningarna.
 
Idag har vi haft avtackning för en arbetsledare på jobbet. Det kommer blir så otroligt trist utan henne och det var väldigt känslosamt på avtackningen. Men vi önskar henne all lycka i framtiden och hoppad såklart att hon hälsar på oss snart igen!
 
Nu mina vänner blir det sängen. Jag är så trött efter nattningen med Anton att jag somnar ståendes! ♡
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback