Internationella MS dagen

Hej vänner!
Egentligen skulle jag varit hos läkaren idag vid halv nio men jag bokade om min tid för jag var så trött att hela huvudet snurrade. Det känns som att jag inte fått sova ordentligt på hur länge som helst! Så nu får Robin och Anton bli friska så att denna stackars mamman får sova lite hihi. 
 
Imorgon skall det bytas in biljetter inför sunmerburst som är i helgen! Så himla spännande. Det är inte alls min typ av musik men vad gör väl det? Gött häng, musik och bara ta det lugnt. Men innan min semester börjar på fredag så skall det jobbas imorgon med. Sista jobbdagen innan tre dagar ledigt! 
 

Idag är det internationella MS dagen så då bär vi orange! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback