Fortsatt sjukskriven

Hej fina ni!
Dagen började med ett besök hos veterinären med zeke. Han har nämligen haft en liten fettkula på ena höften som blivit inflammerad och som han sedan lyckats bita sönder. Så när vi kom till veterinären klämde hon ut en rejäl varklump... Urk! Så han fick lugnande, blev rengjord och därefter satte de i en dräneringsslang för att tömma såret på var. Förstår inte hur han kan råka ut för allt!

Sedan var det läkarbesök för min del och jag blev fortsatt sjukskriven två veckor till! Det känns bra i och med att jag mår som jag mår och har svårt att åka iväg någonstans. Så nu kan jag jobba lite på det under dessa två veckorna!


Fick varblodblä på min tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback