Dagens träning

HEJ KOMPISAR!
Jag sitter på jobbet och är så saaatans trött så det finns inte. Jag köpte den största kaffen någonsin på 7eleven förut. Helt galet stor. Jag tänkte att den kanske skulle hålla mig vaken, men nej. Tröttheten är fortfarande helt slående. Vad sysslar ni med ikväll? Jag sitter på jobbet för tillfället. Slutar inte förrän tolv inatt och då möter min fina bror mig utanför huset och promenerar med mig hem till honom. Så snäll! Jag är en fegis och vill inte gå själv i mörkret haha.
 
Förut var jag på gymmet med Åsa och Elin! Vi körse kondition i ca 30 minuter och sedan blev det armar och lite ben för mig. Jag har ju verkligen inte tränat på år och dagar men nu så! Tänkte verkligen försöka komma igång nu. Jag måste! Så detta fick bli en start för mig, och fastän träningsvärken kommer vara helt galen imorgon så är det värt det! Hihi.
 
Make Today A Success | Instagram @zovafit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback